A je to tady, průjezd zvrhlou křižovatkou na Olšanský s odbočením vlevo, pěkně se řadím, najíždím, vím, kdo má přednost, tramvaj zezadu nejede, zepředu jen auta, je tam nějaká blbá vohrada, nevidím, najíždím si, instruktor dupe na brzdy - najel jsem si moc, panikařím, rozjíždím se, instruktor dupnutím zabrání řetězové havárii, pomóc, instruktor šlape na plyn a jsme pryč... Příště lépe.
Je prostě třeba udržovat instruktora ve střehu, aspoň neotupí. Spojka a jiné součásti motoru dostávají kapky, ale s opotřebením vozového parku snad autoškola počítá. Na mě tam budou ještě dlouho vzpomínat.
Je prostě třeba udržovat instruktora ve střehu, aspoň neotupí. Spojka a jiné součásti motoru dostávají kapky, ale s opotřebením vozového parku snad autoškola počítá. Na mě tam budou ještě dlouho vzpomínat.
Komentáře