Když vykoukla malá liška na svět, stala jsem se nejen matkou, ale taky ceněnou cílovou skupinou. V reklamě to chodí jako v divočině - zaútočit na nejslabšího bývá nejsnadnější cestou k úspěchu a kořist je předem skoro jistá. Rodičky jsou jako takové kulhající antilopy: samej hormon, samá emoce, spousta nejistoty, prostě ideální cíl. Kdo by pro svoje čerstvé dítě neudělal první poslední, že? Vitamíny, očkování, oblečky z kosmických materiálů, kočár, co vydrží všechno, pleny, inspirativní hračky, knihy, abychom věděly, jak na to, domácnost bez poskvrnky, kosmetika výhradně přírodní, suroviny výhradně bio, tisícovky lítají.
Jako by si člověk nestačil hlubokej zářez do rodinných financí udělat sám, vnucujou se mu výrobci dětských sarapetiček vehementně ze všech stran. Dokud jde jen o reklamy, dobře. Ale oni umějí být i mnohem otravnější. Už v porodnici do nás nacpali plný tašky nějakých nesmyslů - vzorků plín a krémů, pracích prášků a umělých výživ, kila letáků. Totéž se opakovalo v pojišťovně. To se ještě dalo odmítnout, kdyby člověk byl víc při smyslech. Pak ale začala poštovní masáž.
Česká spořitelna píše: milá maminko, chcete pro své dítko udělat něco opravdu báječného? Založte mu přece stavební spoření! Pojistěte si svoje zlatíčko! Další peněžní ústavy následují. Nakladatelství Egmont nám vnucuje leporela s kačerem Donaldem, pak zase schránka přetéká kvůli obálkám se vzorky umělých mlík. Naposledy se nám ozval sám MUDr. Karel Kopecký osobně a zaslal nám DVD plné dobrých rad, jak pečovat o kojence. Milá paní Liško, píše...vaše malá se nyní nachází v období plném převratných změn... haha. Děkujeme doktore, to víme i bez vás.
Ovšem na konci milého dopisu se skví nečekaná douška: Tato zásilka vám byla doručena na základě Vašeho souhlasu ze zpracováním Vašich osobních údajů pro marketingové účely. ??? Já něco podepsala? Marně pátrám v paměti. A pak mi to dojde. Šli na to mazaně. Nejspíš mi to podstrčili v první době porodní - asi jsem to podškrábla v polobezvědomí mezi kontrakcema spolu s papírem, že souhlasím s případným nástřihem hráze. Nebo možná chvíli potom, kdy jsem nevyspalá bloumala po chodbách šestinedělí. Jojo, ženy s mozky zatmělými horečkou omladnic a náhlým poryvem štěstí, s těmi se marketingově pracuje!
Jako by si člověk nestačil hlubokej zářez do rodinných financí udělat sám, vnucujou se mu výrobci dětských sarapetiček vehementně ze všech stran. Dokud jde jen o reklamy, dobře. Ale oni umějí být i mnohem otravnější. Už v porodnici do nás nacpali plný tašky nějakých nesmyslů - vzorků plín a krémů, pracích prášků a umělých výživ, kila letáků. Totéž se opakovalo v pojišťovně. To se ještě dalo odmítnout, kdyby člověk byl víc při smyslech. Pak ale začala poštovní masáž.
Česká spořitelna píše: milá maminko, chcete pro své dítko udělat něco opravdu báječného? Založte mu přece stavební spoření! Pojistěte si svoje zlatíčko! Další peněžní ústavy následují. Nakladatelství Egmont nám vnucuje leporela s kačerem Donaldem, pak zase schránka přetéká kvůli obálkám se vzorky umělých mlík. Naposledy se nám ozval sám MUDr. Karel Kopecký osobně a zaslal nám DVD plné dobrých rad, jak pečovat o kojence. Milá paní Liško, píše...vaše malá se nyní nachází v období plném převratných změn... haha. Děkujeme doktore, to víme i bez vás.
Ovšem na konci milého dopisu se skví nečekaná douška: Tato zásilka vám byla doručena na základě Vašeho souhlasu ze zpracováním Vašich osobních údajů pro marketingové účely. ??? Já něco podepsala? Marně pátrám v paměti. A pak mi to dojde. Šli na to mazaně. Nejspíš mi to podstrčili v první době porodní - asi jsem to podškrábla v polobezvědomí mezi kontrakcema spolu s papírem, že souhlasím s případným nástřihem hráze. Nebo možná chvíli potom, kdy jsem nevyspalá bloumala po chodbách šestinedělí. Jojo, ženy s mozky zatmělými horečkou omladnic a náhlým poryvem štěstí, s těmi se marketingově pracuje!
Komentáře